tirsdag 19. mai 2015

Da var det i gang

Da har jeg vært hos legen min i dag og både han og psykolog er enige. Det ble medisinering på meg.
Så da startet jeg med det i dag og så får jeg ta en dag om gangen og bare krysse fingrene for at det hjelper. Jeg er bare så takknemlig for at det skjer noe, jeg blir hørt og sett. Det føles bra. Ny time hos psykolog i morgen, blir spennende selv om jeg gruer meg kjempe mye.

Vil bare si at noen syns kanskje det er rart jeg åpner meg om dette på bloggen min, men det er ikke så mange som leser den da jeg ikke reklamerer for den. Den er som jeg har sagt tidligere egentlig mest for meg selv så får andre avgjøre selv om de vil lese eller ikke. Noen ganger er det lettere å skrive ned tanker og følelser enn å snakke om dem.

1 kommentar:

  1. Så kjekt å høra at du får hjelp Milli <3 Det like eg!
    Håpe detta gjør ting bedre for deg. Du fortjene kun det besta i verden <3
    Love you!

    SvarSlett