søndag 7. juni 2015

Takin back my life

De siste ukene har vært utrolig slitsomme og forrige helg hadde jeg en skikkelig ubehagelig episode. Vi var på en fest, og så skulle vi dra videre til et utested. Da vi kom dit var det unormalt mye folk og jeg gikk direkte på toalettet, jeg følte meg fanget. Etter en stund gikk jeg ut for å ta meg ein røyk å prøve å slappe av men det ble bare verre og verre og jeg startet å hyperventilere før jeg til slutt endte opp i hysterisk gråt og fikk ikke puste. Jeg var så skremt, skjønte ikke hva som skjedde men det har heldigvis ikke skjedd siden men er LITT nervøs for hvordan det blir i tyrkia på steder det er mye folk men mulig det går bra :)

Jeg har økt dosen på medisinene mine og det funker veldig bra for meg selv om jeg de første ukene gikk rundt og var veldig trett og kvalm men nå får det bedre.

I går var jeg også å så på leilighet, mulig jeg får flytte endelig! Det hadde vært helt perfekt, jeg føler at ting begynner å løse seg litt for meg og at jeg har litt mer kontroll på livet mitt enn tidligere. Nå skal jeg bare bli sterkere å reise meg i fra bakken, I´m done with that black hole I have been in for å si det sånn. NÅ skal jeg ta meg sammen og starte ett nytt liv, være meg selv, alene :)

2 kommentarer:

  1. Eg blir så gla av å lesa detta Milli, at du føle ting løsne <3
    E det noen så fortjene det av alle eg kjenne i denna verden så e det deg!!!
    Kjempe gla i deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Å herlighet så skjønne å snille du e!!! ♡ eg e så glad for eg har fine deg!! Kjempe glad i deg o gull <3

      Slett